Najpopularniejszy serwis informacyjny w powiecie gryfińskim i myśliborskim zyskał nowy logotyp. Wprowadziliśmy również zmiany w wyglądzie strony. To część większego redesingu portalu chojna24.pl.
Już kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy pracę nad odświeżeniem designu i identyfikacji wizualnej naszego serwisu. Nowe logo zyskało zupełnie inny krój liter i dwa kolory. Wcześniejszy logotyp był z nami od początku, czyli od 2009 roku, a jego autorem był Mariusz Kupczyk. W międzyczasie przeszedł lekką modyfikację.
Zmieniła się również szata graficzna naszego portalu. Serwis został znacznie rozbudowany tak aby każdy mógł łatwo znaleźć interesujące go informację. W górnej części pozostała szpalta menu z najważniejszymi kategoriami newsów, również z podziałem na miasta. Wprowadziliśmy również jasne zasady patronatów medialnych.
Zmieniliśmy również rozkład banerów reklamowych, które zostaną powiększone i będą responsywne. Zależy nam na tym, aby oferty naszych reklamodawców trafiły do jak największej grupy klientów, przy czym bilbordy nie irytowały czytelników.
Do wyboru są również dwie opcje kolorystyczne - jasna i ciemna. Ustawienie można w dowolnej chwili zmienić w górnym prawym rogu.
Nowa szata graficzna to odpowiedź na zmieniające się trendy i coraz nowszą technologię. Serwis jest responsywny, czyli sam dostosowuje się do naszego urządzenia, niezależnie od tego czy przeglądamy portal w smartfonie, tablecie lub na komputerze.
Komentarze i interakcje czytelników, ale bez wulgaryzmów i hejtu
Chojna24.pl to nie tylko pierwszy portal informacyjny w powiecie gryfińskim ale również pierwszy, który zdecydował się na umieszczanie komentarzy wymagających wcześniejszego zarejestrowania się i zalogowania. Wyeliminowało to anonimowy hejt i wulgaryzmy. Na taki krok zdecydowaliśmy się już kilka lat temu i cały czas przy tym pozostajemy.
Każda osoba chcąca dodać komentarz może się zalogować za pośrednictwem Facebooka, Twiterra, konta Google lub Disqus-a.
Każda osoba chcąca dodać komentarz może się zalogować za pośrednictwem Facebooka, Twiterra, konta Google lub Disqus-a.
Więcej multimediów i powrót Wydarzeń Tygodnia
Chcemy zwiększyć ilość produkowanych materiałów video i transmisji na żywo. Już teraz pracujemy nad powrotem jedynego w regionie serwisu informacyjnego, którym były Wydarzenia Tygodnia. Ostatni odcinek został wyemitowany w lutym 2019 roku, sam program był bardzo pozytywnie odbierany przez widzów.
Wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań będzie trwało co najmniej kilka dni. Jesteśmy otwarci na sugestie naszych czytelników. Dlatego zapraszamy do dyskusji, ponieważ serwis chojna24.pl tworzymy właśnie dla Was.