Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Moryń oraz przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r. poz. 1130), art. 39 ust. 1, art. 30 i art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam o podjęciu uchwały nr IV/31/2024 Rady Miejskiej w Moryniu z dnia 25 lipca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Moryń.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu opracowywanego na podstawie wymienionej wyżej uchwały oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r.
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać wyłącznie na formularzu „pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. 2023 poz. 2509). Link do wzoru wniosku można otrzymać pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, a także wskazać czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski mogą być wnoszone:
1) w formie dokumentu elektronicznego przekazanego na adres email: ipb2@moryn.pl;
2) w formie dokumentu elektronicznego przekazanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miejskiego w Moryniu na platformie ePUAP,
3) za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń;
4) osobiście w siedzibie Urzędu.
Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Burmistrz Morynia.
Obowiązek o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, został wykonany poprzez udostępnienie stosownych informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Moryniu www.bip.moryn.pl na stronie internetowej www.moryn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Moryniu.
Burmistrz Morynia
Sławomir Jasek