Nie ma co ukrywać, że spot reklamowy który został wypuszczony przez Pocztę Polską, stał się pośmiewiskiem internetu. Użytkownicy portali społecznościowych komentują: Nie da się odzobaczyć. Ale nędza...
Film został opublikowany na oficjalnym profilu YouTube Poczty Polskiej 3 kwietnia (tj. środa). Do dnia dzisiejszego obejrzano go ponad 162 tys razy.
- Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. - czytamy w opisie filmu - Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”
Materiał filmowy przez 30 sekund przedstawia łąkę. W tle słychać dwa głosy lektorskie, które opowiadają co można kupić w placówce. U dołu ekranu, po pewnym czasie, ukazują się dane produkty.
Na tweeterze ukazał się wpis od użytkownika Designs_4U. Poczta Polska skomentowała - Spot jest kierowany do Klientów kupujących produkty w placówkach pocztowych z mniejszych miejscowości. PP wypełnia swoistą lukę na rynku, jaka powstała w związku z zamykaniem się księgarń i saloników prasowych na wsiach i małych miejscowościach.
Dopiero kwiecień, a nagrodę za najlepszą reklamę już zdobyła Poczta Polska https://t.co/kChH9otEPL— Designs_4U (@Designs__4U__) 4 kwietnia 2019
Problemy z wysłaniem listów i przesyłek na poczcie
W połowie marca klienci skarżyli się na problemy z wysyłaniem listów i przesyłek w Chojeńskiej placówce. Oddział ten miał bowiem problemy techniczne. Można było nadać jedynie przesyłkę nierejestrowaną zwykłą, która nie wymagała rejestracji w systemie.