Totalną dezinformację, serwuje kierowcom firma, która jest wykonawcą robót, w sprawie zamknięcia przejazdu kolejowego w ciągu drogi krajowej nr 31. Zamknięcie tej drogi powoduje utrudnienia nie tylko dla kierowców osobówek, ale przede wszystkim dla właścicieli firm. Kolejny raz zmieniony został termin utrudnienia.
Po raz pierwszy przejazd kolejowy miał zostać zamknięty na początku roku, pisaliśmy o tym w artykule Planowali zamknąć przejazd w Godkowie Osiedlu ale tego nie zrobią. Kilka dni temu spółka z Poznania rozesłała komunikat o planowanym zamknięciu drogi w okresie od 26 marca do 7 kwietnia. Informacja ukazała się w mediach i na stronach urzędowych.
W czwartek podano kolejny komunikat, o tym, że zamknięcie przejazdu nastąpi 4 kwietnia, a planowane utrudnienia mają potrwać do 16 kwietnia. Być może ktoś przeanalizował to, o czym wspominali nasi czytelnicy, że nie ma sensu zamykać drogi w okresie świąt Wielkanocnych, które przypadają na 1 i 2 kwietnia.
- Nasze przedsiębiorstwo odpowiada za wdrożenie oznakowania drogowego na czas remontu przejazdu kolejowego. Wykonawcą robót jest firma Mota-Engil Central Europe S.A. Uprzejmie przepraszamy za powstałe zamieszanie, lecz jednocześnie pragniemy podkreślić, że nie powstało ono z naszej przyczyny. Zmiana terminu została przez nas przekazana do publicznej wiadomości na prośbę Wykonawcy. Pierwotny termin zamknięcia przejazdu, to jest 26.03 jest nieaktualny. Prace mają być prowadzone w dniach 04-16 kwietnia 2018r. - mówi dla portalu chojna24.pl Anna Pietrzak z firmy Dromo.
Objazd wyznaczono następująco:
Tzw. "Duży Objazd" (objazd tranzytowy) - dla wszystkich rodzajów pojazdów prowadzi przez miejscowości: Chojna - Mętno - Cedynia - Moryń - Macierz - Wierzchlas. Z uwagi na ograniczenia tonażowe dla drogi powiatowej nr 1397Z zlokalizowane pomiędzy miejscowościami Mętno i Moryń, konieczne było wyznaczenie objazdu drogami wojewódzkim przez miejscowość Cedynia. Długość dużego objazdu wynosi 43,5 km .
Tzw. "Mały objazd" - dla pojazdów poniżej 8 ton prowadzi przez miejscowości: Chojna - Mętno - Moryń - Macierz - Wierzchlas. Mały objazd prowadzony jest drogą powiatową nr 1397Z łączącą bezpośrednio miejscowości Mętno z Moryniem z pominięciem miejscowości Cedynia, co znacznie skraca czas przejazdu. Długość małego objazdu wynosi 24 km.
- Nasze przedsiębiorstwo odpowiada za wdrożenie oznakowania drogowego na czas remontu przejazdu kolejowego. Wykonawcą robót jest firma Mota-Engil Central Europe S.A. Uprzejmie przepraszamy za powstałe zamieszanie, lecz jednocześnie pragniemy podkreślić, że nie powstało ono z naszej przyczyny. Zmiana terminu została przez nas przekazana do publicznej wiadomości na prośbę Wykonawcy. Pierwotny termin zamknięcia przejazdu, to jest 26.03 jest nieaktualny. Prace mają być prowadzone w dniach 04-16 kwietnia 2018r. - mówi dla portalu chojna24.pl Anna Pietrzak z firmy Dromo.
Objazd wyznaczono następująco:
Tzw. "Duży Objazd" (objazd tranzytowy) - dla wszystkich rodzajów pojazdów prowadzi przez miejscowości: Chojna - Mętno - Cedynia - Moryń - Macierz - Wierzchlas. Z uwagi na ograniczenia tonażowe dla drogi powiatowej nr 1397Z zlokalizowane pomiędzy miejscowościami Mętno i Moryń, konieczne było wyznaczenie objazdu drogami wojewódzkim przez miejscowość Cedynia. Długość dużego objazdu wynosi 43,5 km .
Tzw. "Mały objazd" - dla pojazdów poniżej 8 ton prowadzi przez miejscowości: Chojna - Mętno - Moryń - Macierz - Wierzchlas. Mały objazd prowadzony jest drogą powiatową nr 1397Z łączącą bezpośrednio miejscowości Mętno z Moryniem z pominięciem miejscowości Cedynia, co znacznie skraca czas przejazdu. Długość małego objazdu wynosi 24 km.