Gra miejska - nauczanie przez działanie


Niekonwencjonalny sposób nauki w ostanie szkolne dni poznały dzieci klas piątych z chojeńskiej dwójki. Uczniowie przybliżali sobie wiedzę z historii, zabytki swojego miasta oraz kierunki w sztuce poprzez grę miejską, przygotowaną przez nauczycieli tej szkoły Dorotę Dobak-Hadrzyńską oraz Wiesławę Koladyńską. 

Dzięki współpracy ze stowarzyszeniem Terra Incognita oraz przychylności pracowników Miejskiej Biblioteki Publicznej w Chojnie, uczniowie SP2 im. K. Makuszyńskiego w Chojnie z mapami w rękach, przemierzali miasto, odwiedzając ciekawe historycznie i kulturowo miejsca oraz wykonywali zadania, które przybliżały wiedzę na temat poznawanych obiektów.

Prawie 60 uczniów SP2 oraz gimnazjum pod opieką nauczycieli i zaangażowanych rodziców z radością realizowało ideę nauczania przez działanie. Organizatorki przedsięwzięcia dziękują za wsparcie rodziców i nauczycieli podczas trwania projektu.

DoDoHa, WK
Foto. DoDoHa i WK
Redakcja

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza