O problemach klientów Enea informowaliśmy w ubiegłym tygodniu. Od 1 stycznia zlikwidowano możliwość zakupienia kodów na liczniki przedpłatowe bądź załatwienia formalności związanych z podpisaniem umowy.
- Pragnę poinformować, że w Gryfinie, Policach i Chojnie nigdy nie były prowadzone Biura Obsługi Klientów. W miejscowościach tych są posterunki energetyczne, a posterunki energetyczne wyspecjalizowane są w pracach technicznych oraz pracach na sieci, a nie w obsłudze Klienta. Jednocześnie pragnę podkreślić, że półtora roku temu uruchomiliśmy kilkaset nowych punktów przyjmujących wpłaty za energie elektryczną. W miejscach tych można dokonać również opłaty liczników przedpłatowych. Spis wszystkich tych punktów znajduje się na naszej stronie w zakładce: „lokalizator punktów opłat” - informuje nas Dagmara Prystacka z biura prasowego Enea.
- Pragnę poinformować, że w Gryfinie, Policach i Chojnie nigdy nie były prowadzone Biura Obsługi Klientów. W miejscowościach tych są posterunki energetyczne, a posterunki energetyczne wyspecjalizowane są w pracach technicznych oraz pracach na sieci, a nie w obsłudze Klienta. Jednocześnie pragnę podkreślić, że półtora roku temu uruchomiliśmy kilkaset nowych punktów przyjmujących wpłaty za energie elektryczną. W miejscach tych można dokonać również opłaty liczników przedpłatowych. Spis wszystkich tych punktów znajduje się na naszej stronie w zakładce: „lokalizator punktów opłat” - informuje nas Dagmara Prystacka z biura prasowego Enea.
W powiecie gryfińskim znajduje się jeden punkt kasowy Enea, płatności możemy dokonać na stacji paliw Orlen. Dla porównania, w samym Myśliborzu są 4 punkty kasowe, tyle samo jest w Dębnie, opłaty można dokonać nawet w... Boleszkowicach.
- Kody przedpłatowe można uzyskać bez odwiedzin w BOK – dzwoniąc na naszą Infolinię (tel 611 111 111) po wcześniejszym opłaceniu licznika przelewem na indywidualne konto Klienta w placówce bankowej, innym punkcie przyjmującym wpłaty lub poprzez bankowość elektroniczną. Infolinia oraz strona www sprawiają, że coraz więcej spraw Klienci mogą zrealizować telefonicznie lub poprzez Internet. I do tego bardzo Klientów zachęcamy. Zawsze można także skorzystać z usług tradycyjnej poczty. Wszelkie informacje na temat możliwości skontaktowania się z ENEA znajdą Państwo na swoich fakturach oraz na naszej stronie internetowej www.enea.pl. - dodaje D. Prystacka
Klienci wciąż skarżą się na działanie infolinii, tym, którzy chcieliby formalności załatwić w biurze, pozostaje podróż do Szczecina lub Stargardu Szczecińskiego.