O problemach klientów Enea informowaliśmy w ubiegłym tygodniu. Od 1 stycznia zlikwidowano możliwość zakupienia kodów na liczniki przedpłatowe bądź załatwienia formalności związanych z podpisaniem umowy.
- Pragnę poinformować, że w Gryfinie, Policach i Chojnie nigdy nie były prowadzone Biura Obsługi Klientów. W miejscowościach tych są posterunki energetyczne, a posterunki energetyczne wyspecjalizowane są w pracach technicznych oraz pracach na sieci, a nie w obsłudze Klienta. Jednocześnie pragnę podkreślić, że półtora roku temu uruchomiliśmy kilkaset nowych punktów przyjmujących wpłaty za energie elektryczną. W miejscach tych można dokonać również opłaty liczników przedpłatowych. Spis wszystkich tych punktów znajduje się na naszej stronie w zakładce: „lokalizator punktów opłat” - informuje nas Dagmara Prystacka z biura prasowego Enea.
- Pragnę poinformować, że w Gryfinie, Policach i Chojnie nigdy nie były prowadzone Biura Obsługi Klientów. W miejscowościach tych są posterunki energetyczne, a posterunki energetyczne wyspecjalizowane są w pracach technicznych oraz pracach na sieci, a nie w obsłudze Klienta. Jednocześnie pragnę podkreślić, że półtora roku temu uruchomiliśmy kilkaset nowych punktów przyjmujących wpłaty za energie elektryczną. W miejscach tych można dokonać również opłaty liczników przedpłatowych. Spis wszystkich tych punktów znajduje się na naszej stronie w zakładce: „lokalizator punktów opłat” - informuje nas Dagmara Prystacka z biura prasowego Enea.
W powiecie gryfińskim znajduje się jeden punkt kasowy Enea, płatności możemy dokonać na stacji paliw Orlen. Dla porównania, w samym Myśliborzu są 4 punkty kasowe, tyle samo jest w Dębnie, opłaty można dokonać nawet w... Boleszkowicach.
- Kody przedpłatowe można uzyskać bez odwiedzin w BOK – dzwoniąc na naszą Infolinię (tel 611 111 111) po wcześniejszym opłaceniu licznika przelewem na indywidualne konto Klienta w placówce bankowej, innym punkcie przyjmującym wpłaty lub poprzez bankowość elektroniczną. Infolinia oraz strona www sprawiają, że coraz więcej spraw Klienci mogą zrealizować telefonicznie lub poprzez Internet. I do tego bardzo Klientów zachęcamy. Zawsze można także skorzystać z usług tradycyjnej poczty. Wszelkie informacje na temat możliwości skontaktowania się z ENEA znajdą Państwo na swoich fakturach oraz na naszej stronie internetowej www.enea.pl. - dodaje D. Prystacka
Klienci wciąż skarżą się na działanie infolinii, tym, którzy chcieliby formalności załatwić w biurze, pozostaje podróż do Szczecina lub Stargardu Szczecińskiego.
Ja tez mam licznik przedpłatowy i tylko za pierwszym razem był problem bo musiałam "zdobyć" indywidualny numer konta na które mogęwwysłać wpłatę. Wysłałam później mailem do enei zeskanowany dowód wpłaty po 30 min zadzwoniłam do nich i miałam już podany kod do licznika... to chyba nie jest to zbyt trudne bo u mnie w miejscowości trudniejsze było zastać panów elektryków w nich w pogotowiu..... mi to wyszło na dobre:-) pozdrawiam
OdpowiedzUsuńmoze i czary mary do nich dodzwonić sie graniczy z cudem od dwóch dni nikt nie odbiera a skrzynka załadowana !!!!
UsuńCzary mary Enea może sobie czarować. Fakt jest taki iż jest dużo ludzi starszych, którzy nie maja dostępu do internetu , mają problemy ze wzrokiem i słuchem, także nadla to nie jest rozwiązanie . A z tym powiadamianiem że Od 1 stycznia zlikwidowano możliwość zakupienia kodów na liczniki przedpłatowe bądź załatwienia formalności związanych z podpisaniem umowy to bzdura . Pokażcie gdzie i jak ENEA nadała informację chyba że do internetu.
OdpowiedzUsuńA poza tym prawda jest taka że dużo liczników przedpłatowych zanjuje się na wsiach opłaty są płacone przelewem tradycyjnym przez poczte ,ale nie o to chodzi nadal jest problem chodzi o kod do licznika .
W innych energetykach jak Energach takie sprawy można załatwić przez smsa i to jest postem a nawet w markecie można kupić prąd i co wy na to ??? I co na to ENEA ???
wszystko powoli zostaje likwidowane ale o tym nawet nie pomyślałam.teraz jest taka sytuacja że wpłaty się dokonuje na drugi dzień można zadzwonić po kod ale jak dochodzi do tego zadzwonienia do Enea Stargard...uszy aż mnie bolą po słuchaniu "opery " ostatnio na połączenie czekałam prawie godzinę czasu ! w innych miejscowościach na wschodzie są żółte budki wpłaca się pieniądze i dostaje się wydruk kodu tylko u nas jest 1000 lat za murzynami .niezorganizowana bzdura
OdpowiedzUsuńPotwierdzam też czekałam tak długo jak tak będzie to zarobi na tym telekomunikacja może o to chodziło bo jak się pomnoży 1 godz.*100.....0=????????
UsuńMyślę że trzeba by było zmienić dostawcę energii.Enea sama odrzuca od siebie klientów.
OdpowiedzUsuńhe he ... ewentualnie możesz zmienić dostawce prądu ;)
UsuńA z czego tu się śmiejesz? Umowę możesz podpisać z nowym dostawcą energii, nie musisz korzystać z usług enei - złodziei .
Usuńnie nie.. zgadzam się z Tobą , :) to był ironiczny śmiech... , moim zdaniem w Polsce ludzią nie podobają się zmiany. Przecież jak WAM nie podoba się dostawca , zawsze można do zmienić . No ale nie... przecież zmiany "nam" się nie podobają.
UsuńMi osobiście podoba się wszystko , wysyłam im na meila przelew i za 2 dni mam odpowiedz z kodem , nie muszę chodzić do "uprzejmych" Panów elektryków ( podkreślam w godz. od 7 rano do 9 . bo w tych godzinach można było tylko to załatwić ).
Osobiście coraz poważniej zastanawiam się nad zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. Moja rodzina korzysta z usług Novum. Może i ja zacznę ;)
UsuńOk wpłaty przedpłaty a te liczniki przedpłatowe to się OPŁACA. Z tego co wiem to przesył jest tańszy w porównaniu do normalnych liczników i podpisanych umów . Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat proszę o odpowiedz.
OdpowiedzUsuńLicznik przedpłatowy czyli pre-paid nie powoduje obniżenia rachunku tylko kontrolę nad energią elektryczną owszem jeżeli wybierzesz tańszego operatora dostawcę w ten czas jest możliwość obniżenia rachunku
Usuńwychodzi na to, że teraz w Polsce prąd to dobro luksusowe.... hehe
OdpowiedzUsuńa moze tak bardziej nagłośnić sprawe
OdpowiedzUsuńCzas na zmianę dostawcy energii!!! Wpłacić kasę nie jest problemem, ale już dodzwonić się i otrzymać kod to już trzeba mieć szczęście, by godzinami nie wisieć na telefonie. Komu ma to służyć??? Tak ENEA dba o swoich klientów?! Jeszcze trochę a odbiorcy energii w licznikach przedpłatowych będą dzwonić do stolicy, po co rozpraszać się po województwach, jak można wszystko zcentralizować.
OdpowiedzUsuńZmiana dostawcy to nie takie proste- gdyż Enea zawładnęła całe wojewódźtwo i nawet więcej, ci lepsi dostawcy są bardziej w centralnej Polsce-chyba że już nie długo konkurencja wejdzie w nasze województwo. Jednym zdaniem Enea nie dba o swoich klientów i taka jest prawda a sprawę trzeba nagłośnić .Tylko w nas ludziach, którzy mają liczniki przedpłatowe jest szansa aby nas usłyszano!
UsuńPopieram, nagłośnijmy tą sprawe.
UsuńJa osobiście wybrałem novum. Nie ma tragedii rachunki, trochę tańsze i obsługa całkiem dobra.
UsuńJa zadzwoniłem raz do Enei i Pan powiedział mi , że jak nie spieszy mi się to mogę wysłać im przelew na meila. Wiec zrobiłem zdjęcie przelewu i wysłałem w środę a meila zwrotnego z kodem otrzymałem w piątek ( czyli dzisiaj ). Wiec nie trzeba do nich dzwonić i się denerwować . Ludzie nie panikujcie , nie ma źle !!
OdpowiedzUsuńJa nie mam prądu,na kącie w telefonie też pusto, mam tylko 20zł na wykupienie prądu i gdzie się z tą sprawą udać, piszę u sąsiada, który mi udostępnił komputer.
OdpowiedzUsuńNajlepiej wypełnić przekaz pocztowy na 20 zł z danymi enei i wysłać pocztą i 2-3 dni idzie przezaz -najlepiej to przez konto internetowe zapłacic bo szybciej kasa dojdzie i zadzwonić do enei na nr;918135680 i póżniej wcisnąć 2 ,po chwili 3 i czekać aż uprzejmie odbierze konsultant i poda kod do prądu.
OdpowiedzUsuńTo perspektywa niczego sobie, a gościu tyle dni bez prądu? Załamka na całego z tą zmianą. Enea w ogóle takimi sprawami się nie zajmuje, im tylko zależy na opłatach,jak już tam ciebie złapią to złupią do ostatniego grosza.
OdpowiedzUsuńJa teraz myślę poważnie o zmianie sprzedawcy, skoro można to czemu nie skorzystać. Znacie jakieś firmy godne polecenia?
OdpowiedzUsuńMogę ci polecić jedynie firmę novum . Dopasowałem pakiety do swoich potrzeb i czekam na 1 fakturę . Wybór wolny tylko mądrze
OdpowiedzUsuńzmienilem dostawce na polski prad, powod byl prosty, cena i rozliczenia a nie jakies tam dziwne prognozy
OdpowiedzUsuńMam już dosyc tych ciągłych podwyżek. zmiana sprzedawcy to dla mnie jedyna opcja. To novum wydaje się ok ale jeszcze popytam znajomych może ktoś miał z nimi do czynienia.
OdpowiedzUsuńkiedy dzwonimy na tą infolinie to jaki dział wybrac? (jaką cyferkę wdusic ?)
OdpowiedzUsuńKurwa pod jaki numer dzwonic, ciagle mnie odłancza jak dzwonie, centralnie odzuca polaczenie po wcisnieciu 2 cyfr kolejno i huj, co robic? Ja pierdole nie mam sily !
OdpowiedzUsuńOni łatwo wyłańczaja ale żeby wznowić to jest masakra. Wyłączyli mi prąd po powrocie z pracy dzwoniłam z jakiej przyczyny mam wyłączony a oni ze mam jedna fakturę nie zapłacenia naprawdę zapomnialam więc odrazu zapłaciłam jeszcze faksa wysłałam z potwierdzeniem i pytam dzwoniac jeszcze raz kiedy mogę mieć wznowiojy prąd a oni nie wiemy zlecenie zostało wysłane ale nie wiemy Panowie co to robią jadą według kolejności ale co lepsze jest oni nie mają namiarow N tych panów by się dowiedzieć kiedy o której będą paranoja
OdpowiedzUsuń