W 2015 roku Hotel i Restauracja "Piast" w Cedyni obchodzi jubileusz 10-lecia powstania. Przez ten czas hotel przyjął wiele gości, a w restauracji odbywało się wiele różnorodnych wydarzęń. Obiekt dzięki pięknej lokalizacji pozwalał i pozwala gościom na wypoczynek, który umożliwia realizację celów turystycznych oraz biznesowych.
Sam obiekt jednak to nie wszystko, by mówić o istocie hotelarstwa. Buduje go zespół ludzi, który stara się by jakość usług była zawsze na najwyższym poziomie. Natomiast wykorzystywanie innowacyjnych narzędzi marketingowych sprawia, że przedsiębiorstwo hotelarskie nie ważne ile działa na rynku turystycznym - zawsze pozostaje najlepsze - mówi Katarzyna Kuczyńska, menager hotelu.
Piast to hotel o trzygwiazdkowym standardzie zlokalizowany w centrum Cedyni oddalonej zaledwie 4 km od Polsko - Niemieckiej granicy. Obiekt posiada 16 pokoi, dużą restaurację i salę konferencyjną.