O awariach i niebezpiecznych sytuacjach powiadomisz urząd przez telefon

Od października Burmistrz Gminy Chojna wprowadził nową, dodatkową formę bezpośredniego powiadamiania urzędników przez mieszkańców gminy o awariach  i niebezpiecznych sytuacjach. W tej sprawie podpisana została umowa z  wrocławskim oddziałem praskiej firmy „Hrdlička” o instalacji i obsłudze programu pod nazwą ProblemReport. 



ProblemReport jest usługą, która pomaga podwyższyć standard obsługi interesanta, poprawia otaczające nas środowisko, w którym żyjemy. Dzięki zwróceniu uwagi na problemy czy awarie, Urząd może odpowiednio szybko zareagować, aby minimalizować ryzyko strat czy uszczerbku na zdrowiu.

ProblemReport: zgłoszenie awarii w gminie

Jak działa ProblemReport ?
Aplikacja na system Android dostępna jest w Sklepie Google, jest bezpłatna.
Idąc ulicą zauważycie np. uszkodzony fragment chodnika, brak pokrywy od kanału, uszkodzony znak drogowy, bałagan wokół śmietnika lub bezdomne zwierzę, co możecie zrobić?

Należy wówczas
- ściągnąć aplikację do smartfonu ze Sklepu Google,
- oznaczyć problem w aplikacji na łatwej do odczytu mapie,
- zrobić zdjęcie komórką i  odesłać zgłoszenie z krótkim opisem,
- poczekać na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenie.

To wszystko trwa tylko kilka minut i automatycznie komunikat trafi do jednostki odpowiedzialnej za usunięcie awarii.
Zgłoszenia można dokonać również korzystając z aplikacji umieszczonej na internetowej stronie: chojna.pl.

a co oferuje ?
Wprowadzenie rodzaju problemu włącznie z lokalizacją pozycji z dołączeniem zdjęcia
Stan rozwiązywanego problemu
Rozwiązanie w duchu e-Urzędu
Wysokiej jakości mapy dla wprowadzenia pozycji
Ewidowanie zdarzeń na jednym miejscu
Dostęp możliwy bez rejestracji
Statystyka dla potrzeb lokalizacji miejsc np. częstego wandalizmu

Więcej informacji można uzyskać u koordynatora programu, inspektora ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego Jerzego Ostrowskiego tel. 91 414 12 95 wewn. 53 lub 695 330 240 oraz na wyłożonych w budynku Urzędu ulotkach.

Redakcja

1 Komentarze

  1. No to telefon będzie się teraz urywał? Przecież prawdziwa interwencja i tak zależy od chęci urzędnika, a z tym bywa różnie. Inicjatywa zacna, ale na efekty trzeba będzie poczekać. O jakich awariach, niedoskonałościach czy patologiach możemy informować i jaki te informacje przyniosą skutek? czy ktoś będzie z tego rozliczany?

    OdpowiedzUsuń
Nowsza Starsza